Aşkın içimde rüya kalbimde duya duya

Aşkın içimde rüya kalbimde duya duya
Aşkın içimde rüya kalbimde duya duya
Yalvarırım tanrıya bir daha gelsen diye
Kaybettim mi seni ben ayıramam kendimden
Bir ses var ki içimden haykırır sen sen diye

Göstermiyor aynalar beni artık ben diye
Söyleşir hatıralar nerde eski sen diye
Kaybettim mi seni ben ayıramam kendimden
Bir ses var ki içimden haykırır sen sen diye

Beste: İrfan Özbakır
Güfte: Hikmet Münir Ebcioğlu
Makam: Rast
Usûl: Düyek
Seslendiren: Emel Sayın

3 yorum:

  1. Muhteşem bir eser binlerce kes dinlesem bıkmıyorum.Rast makamına hastayım.
    🎼🎶♬🎵🎶♬🎵🎶🎵♬🎵🎶🎵♬🎵🎶♬👑💕
    🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌸🌺

    YanıtlaSil
  2. Günaydın.Amatör kemancı olarak olarak yararlanıyorum.Ekrana bakıp çalabiliyorum.Bu bizim için büyük nimet . Allah razı olsun....Acaba bazı eski okuması zor eser notaları yenilenebilir mi? Bir de ikincisi sayfası çok kısa olan eser notaları tek sayfada toplanamaz mı ? Kemanı bırakıp tekrar ikinci sayfaya geçmek sıkıntılı oluyor....Yorum hakkı vermeniz çok güzel. Bu emekler bu belgeler inşallah sonsuza dek yaşayacak. Minnettarım .Sağolun . Sevgi saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. Sayın Erhan Çatkın
    Notaları yazıcıdan çıktı olarak alan pek çok insan var, bu format A4 kağıda göre hazırlanmıştır.

    Saygılarımızla

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.