Kuyu başında testi

Kuyu başında testi
Kuyu da başında testi
Kemer de belimi kesti
Gurbetteki şen sesli
Şimdi önümden geçti

Aman da Fatmam
Canım gülüm Fatmam
Ben rakıya su katmam
Sen katar isen ben içmem
Ben Fatmamdan vazgeçmem

Kuyu da başında bakır
Fatma'm gözlerin çakır
Fatma'ma hasta diyorlar
Oynuyor şakır şakır

Aman da Fatmam
Canım gülüm Fatmam
Ben rakıya su katmam
Sen katar isen ben içmem
Ben Fatmamdan vazgeçmem

Kuyu başında kova
Başında mavi oya
fatmam hasta değilsin
Gel sarayım doya doya

Aman da Fatmam
Canım gülüm Fatmam
Ben rakıya su katmam
Sen katar isen ben içmem
Ben Fatmamdan vazgeçmem

Kuyu başında nâne
Kül oldum yâne yâne
Fatmam senin aşkından
Kül oldum yâne yâne

Aman da Fatmam
Canım gülüm Fatmam
Ben rakıya su katmam
Sen katar isen ben içmem
Ben Fatmamdan vazgeçmem

Makam: Hüzzam
Usûl: Evfer
İcra: Tolga Çandar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.