Elif dedim be dedim aman

Elif dedim be dedim aman
Elif dedim be dedim aman
Elif dedim be dedim aman
Elif dedim be dedim aman
Gız ben sana ne dedim
Guş ganedi galem olsa aman
Ah yazılmaz benim derdim

Elifim noktalandı aman
Az derdim çokçalandı
Yetiş anam, yetiş babam aman
Ah çeyizim bohçalandı
(Ah mezerim tahtalandı)

Yöre: Kütahya
Kaynak kişi: Ahmet İnegöllüoğlu (Hisarlı Ahmet)
Derleyen ve notaya alan: Yücel Paşmakçı
Seslendiren: Özay Gönlüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.