Dereler çağlar oldu

Dereler çağlar oldu gözlerim ağlar oldu
Dereler çağlar oldu
Dereler çağlar oldu
Gözlerim ağlar oldu
Bir yare gönül verdim
Meskenim dağlar oldu
Yaktın yandırdın beni
Çapkın aldattın beni

Ağlarım yandığıma
Yanarım kandığıma
Dağlar taşlar dayanmaz
Benim dayandığıma
Yaktın yandırdın beni
Çapkın aldattın beni

Ayrılık yeter oldu
Hâlim pek beter oldu
Vefasızın hayâli
Gözümde tüter oldu
Yaktın yandırdın beni
Çapkın aldattın beni

Beste: Zeki Duygulu
Güfte: ?
Makam: Uşşak
Usûl: Sofyan
Seslendiren: Ayşe Tunalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.