Altin hızmav mülayım seni haktan dileyim

Altın hızmav mülayım seni haktan dileyim
Altın hızmav mülayim
Seni haktan dileyim
Yaz günü temmuzda
Sen terle ben sileyim

Gün gördüm günler gördüm
Seni gördüm şâd oldum

Altın hızmav incidi
Gömleği nariçidi
Menim lâl olmuş dilim
Ne dedi yar incidir

Gün gördüm günler gördüm
Seni gördüm şad oldum

Altın hızmav tomağa
Yaraşır al yanağa
Güzel gel görüşelim
Ben gidirem Irağa

Gün gördüm günler gördüm
Seni gördüm şad oldum

Yöre: Kerkük
Kaynak kişi: Abdurrahman Kızılay
Derleyen ve notaya alan: Nida Tüfekçi
Seslendiren: Abdurrahman Kızılay

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.