Deymen benim gamlı yaslı gönlüme

Deymen benim gamlı yaslı gönlüme
Deymen benim gamlı yaslı gönlüme
Ben bir selvi boylu yârdan ayrıldım
Evvel bağban idim dostun bağında
Talan vurdu, ayva nardan ayrıldım

Kumru gibi gökyüzünde dönende
Baykuş gibi virân yurda konanda
Çok ağladım Ferhat gibi çöllerde
Şirin gibi zülf'ü yârdan ayrıldım

Yöre: Tokat
Kaynak kişi: Abbas Öz
Derleyen ve notaya alan: Mehmet Erenler
Seslendiren: Ahmet Sezgin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.