Değirmen başında vurdular beni


Değirmen başında vurdular beni
Değirmen başında vurdular beni
Değirmen başında vurdular beni (vuy)
Kirli tütünlüğe (oğul oğul oğul) sardılar beni

Vurma Ragıp vurma nar danesiyem (vuy)
Anamın babamın (oğul oğul oğul) bir danesiyem

Değirmen başında (vuy) ana tepem (vuy)
Gaytan bıyıhlaran (oğul oğul oğul) gül suyi serpem

Vurma Ragıp vurma nar danesiyem (vuy)
Anamın babamın (oğul oğul oğul) bir danesiyem

Yöre : Erzurum
Kaynak kişi: Mehmet Şaban Atakan
Derleyen ve notaya alan: Neriman Tüfekçi
Seslendiren: Aysun Gültekin

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.