Çaya da düştü tutamadım kolunu (Ümmü Kız)


Çaya da düştü tutamadım kolunu (Ümmü Kiz)
Çaya da düştü tutamadım kolunu
Çaya da düştü tutamadım kolunu
Çaya da düştü tutamadım kolunu
Uzak da gitti bilemedim yolunu
Güzel de mevlam kısmet etmiş ölümü
Kanlı da çaylar nerelere goydun Ümmümü
Suna boylumu

Kadı da geldi mahkemeler kuruldu
İfadesi Mustancıktan soruldu
Komşuları hakka niye yoruldu
Akmayasıca çaylar nerelere koydun Ümmümü
Suna boylumu

Yöre: Ege
Kaynak kişi: Hasan Hüseyin Kural
Derleyen ve notaya alan: Durmuş Yazıcıoğlu
Seslendiren: Tülin Berbergil - Dem bu dem ekibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.