Ben kendimi gülün dibinde buldum

Emel Taşçıoğlu
TRT Korosu
Celal SEZER & Ahmet Gökhan COŞKUN
Ben kendimi gülün dibinde buldum
Ben kendimi gülün dibinde buldum
Ben kendimi gülün dibinde buldum
Ben kendimi gülün dibinde buldum

Ben kendimi gülün dibinde buldum
Kuru kuru sevda imiş sarardım soldum
Sevda bir düş imiş kendime yordum
Ay karanlık gece vurdular beni
Yârin çevresine sardılar beni

Değirmen deresi bölük bölüktür
İçerde ciğerim delik deliktir
Dünya dedikleri bir gölgeliktir
Ay karanlık gece vurdular beni
Yârin çevresine sardılar beni

Yöre: Kütahya
Kaynak kişi: Ahmet İnegöllüoğlu (Hisarlı Ahmet)
Derleyen ve notaya alan: Yücel Paşmakçı
Hisarlı Ahmet yorumunu dinlemek için tıklayınız (Youtube)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.