Yıllarca elim kalbimin üstünde eğildim

Yıllarca elim kalbimin üstünde eğildim
Yıllarca elim kalbimin üstünde eğildim
Gölgen gibi topraklara aşkınla serildim
Sensin emelim başka emelleri sildim
Dünyayı terennümlerinin gülşeni bildim
Ben sevmeden evvel seni kendimde değildim

Göklerde yeşil gözlerinin aşıkı ay gün
Gönlüm gibi olamazlar lâkin sana düşkün
Ruhumda güneş doğdu nedir anladım ülkün
Gazi sana göklerden de büyük sevgisi Türk'ün
Ben sevmeden evvel seni kendimde değildim

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Fuat Hulûsi Demirelli
Makam: Evcara
Usûl: Düyek - Curcuna
İcra: Alâeddin Yavaşça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.