Talihin elinde oyuncak oldum

Talihin elinde oyuncak oldum

Talihin elinden oyuncak oldum
Kader böyle imiş buymuş alın yazım
Zalim elinden sarardım soldum
Şimdi gönlü kırık yaralı kuşum

Ömrümce gülmedim yanarım inan buna
İsterim artık kader gülsün bana
Gençliğim geçti yazık ızdıraplar içinde
Acaba bir gün acaba bir gün gülecek miyim

Sensiz geçen günler karanlık gecedir
Gel sensiz yaşamak bitmeyen işkencedir
Beklerim yolunu ömür boyunca
Adın dilimde her an bir hecedir.

Beste: Arif Sâmi Toker
Makam: Hüzzam
Usûl: Düyek
Seslendiren: Mualla Mukadder

2 yorum:

  1. Ses de güfte ve beste kadar mükemmel!...

    YanıtlaSil
  2. Yazıları daha net olmasını isterdim Net değil okunmuyor

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.