Bir sabah bakacaksın ki bir tânem ben yokum

Bir sabah bakacaksın ki bir tânem ben yokum

Bir sabah bakacaksın ki bir tanem ben yokum
Dünyayı sana bırakıyorum bir tanem
Söz aldım saatlerden sana koşacaklar
Söz aldım gecelerden seni uyutacaklar
Şarkılardan söz aldım hatırlatacaklar

Gözlerimdeki son yağmurlar pencerende
Şarkılardan söz aldım hatırlatacaklar
Beni anlatır sana bir bir ilerde
Buğday misali düştüğüm yerde çaresiz
Kim bilir nerelerde

Beste: Selahattin İçli
Güfte: Hüceste Aksavrın
Makam: Kürdilihicazkar
Makam: Curcuna - Serbest
Seslendiren: İnci Çayırlı

1 yorum:

  1. MUHTESEM BIR ESER FAKAT IKINCI KITANIN IKINCI SATIRI BESTEDE YOK BILDIGIM KADARI ILE SAYGI VE SELAMLAR ...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.