Ben yürürüm yâne yâne aşk boyadı beni kâne

Ben yürürüm yâne yâne aşk boyadı beni kâne
Ben yürürüm yâne yâne
Aşk boyadı beni kâne
Ne âkilem ne dîvâne
Gel gör beni aşk n'eyledi

Aşkın beni mest eyledi
Aldı gönlüm hast(a)'eyledi
Öldürmeye kast eyledi
Gel gör beni aşk n'eyledi

Gâh eserim yeller gibi
Gâh tozarım yollar gibi
Gâh coşarım seller gibi
Gel gör beni aşk n'eyledi

Ben Yûnus'û bîçâreyim
Dost elinden âvâreyim
Baştan ayağa yâreyim
Gel gör beni aşk n'eyledi.

Beste: Selâhattin Pınar
Güfte: Yunus Emre
Makâm: Nevâ
Usûl: Sofyân

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.