Alişimin kaşları kare


Alişimin kaşları kare
Alişimin kaşları kare

Alişimin kaşları kare aman
Sen açtın sineme yare
Bulamadım derdime çare aman
Görmedim hiç ah civan
Alişimi Tuna boyunda

Evleri var hane hane aman
Benleri var tane tane
Saramadım kane kane aman
Görmedim hiç ah civan
Alişimi Tuna boyunda

Evleri var yolbaşında aman
Benleri var sol kaşında
Saramadım genç yaşında aman
Görmedim hiç ah civan
Alişimi Tuna boyunda

Uşşak Rumeli Türküsü
Usûl: Nim Sofyan
İcra: Hamiyet Yüceses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.