Zavil Makamı Şarkılar

Zavil Taksim

Zavil Eserler


Zavil Peşrev (Muallim İsmail Hakkı Bey)
Zavil Peşrev (Tanburi Zeki Mehmet Ağa)

Aşka susayanlara ummanlar kâr etmiyor
Aşkın ile bir makâma erdim ki bu dem
Ayrılık düştü dil-i nãlânıma
Bezm-i âlemde meserret bana cânân iledir
Bulunmaz nev-civânsın hem-dem-i ağyârsın hayfâ
Elâ gözlüm yıktın benim evimi
Geldi canan hoş eyledi, dest-i nazı pus eyledi
Olmuş nişân-ı tîr-i muhabbet civân iken
Üç gün olmuş bu yayladan geçeli
Yörük de yaylasında yaylayamadım

Harici Linkler

Zâvil Makamı Seyri

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler şahane bir taksim, ihya ettiniz efendim.

    YanıtlaSil
  2. Fikret Rahmi GÜVENER14 Eylül 2017 22:51

    Bu makamın kardeşi ve çok güzel bir makamımız olan NİKRİZ şarkıları da sitenizde görmek isteriz.Emekleriniz için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.