Beyati Araban Makamı Şarkılar

Beyati Araban Fasıl
Beyati Araban Eserler

Beyati Araban Saz Semaisi (Rauf Yekta Bey)

Ah yaramaz yavru ceylan
Âşıkım ben şüphesiz mahım sana
Bana n’oldu değişti şimdi hâlim
Bana seyran-ı cemalindir emel
Bekâsız hüsnün güvenme ânına
Bayatiaraban Klasik Repertuar
Bağa girdim ay çıktı
Beyaz göğsün bana karşı açma beni öldürürsün Mihribânım
Bülbül-i dîl ey gül-i rânâ senindir sen benim
Dildarına gâmzenle ne taşlar atışın var
Düşme dağda gezen geyik ardına
Gözümde işvenümâdır hayâl-i bî-bedeli
Kalacak sanma bu çağın bu güzellik solacak
Mecnun olup gönlümü âbâd etsem
Nevcivanım lütfedip mesruru şâd eyle beni
Neyleyeyim nic'edeyim olamam bir ân
Nîmet-i vaslın için ey gonce leb
Ömrümün neşesiz geçti baharı
Şivesi nâzı edası handesi pek bi-bedel

Harici Linkler

Beyati Araban Seyri

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.