Susadım gülüşüne hasretim gelişine

Susadım gülüşüne hasretim gelişine
Susadım gülüşüne hasretim gelişine
Susadım gülüşüne
Hasretim gelişine
Rastlamadım eşine
Kalbimde yerin o kadar derin
Gülen gözlerim senin eserin

Verdim bütün varımı
Ağarttın saçlarımı
Duy da âh-ü zârımı
Kalbimde yerin o kadar derin
Gülen gözlerim senin eserin

Yandım beyaz tenine
Dudaktaki benine
Minicik ellerine
Kalbimde yerin o kadar derin
Gülen gözlerim senin eserin

Yandım beyaz tenine
Dudaktaki benine
Minicik ellerine
Kalbimde yerin o kadar derin
Gülen gözlerim senin eserin


Beste: Erol Sayan
Güfte: Yılmaz Topuz
Makam: Kürdi
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
İcra: Filiz Şatıroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.