Yemenimin oyası

Yemenimin Oyası rengi de rengine
Yemenimin oyası
 Yemenimin oyası amanın aman rengi de rengine
Ne yapalım annem vermedi beni dengi de dengime
Revolver mi sıkayım amanın aman kendi de kendime

Ölüyorum dostlar yanıyorum dostlar bana bir hal oldu
Ben yarimden ayrılalı gül benzim soldu

Aksaray'dan inişim amanın aman mürver ağacı
Dökülür yaprağı kalır ağacı
Hanım sizde bulunur mu amanın aman sevda ilacı

Ölüyorum dostlar yanıyorum dostlar bana bir hal oldu
Ben yarimden ayrılalı gül benzim soldu

Yöre: İstanbul
Derleyen: TRT İzmir THM ekibi
İcra: Radife Erten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.