Hiçbir şey kâr etmez deli gönlüme

Hiçbir şey kâr etmez deli gönlüme
Hiçbir şey kâr etmez deli gönlüme
Hiçbir şey kâr etmez deli gönlüme
Yalnız hayâlinle teselli bulur
Öyle hasretim ki bir dost sesine
Beni bugünlerde ara ne olur

Eşini kaybetmiş kuşlar gibiyim
Sensiz yosun tutmuş taşlar gibiyim
Hayra yorulmayan düşler gibiyim
Beni bugünlerde ara ne olur

Benim yolum artık bir çıkmaz sokak
Nazını işveni bir yana bırak
Duymazsam sesini kalbim duracak
Beni bugünlerde ara ne olur

Beste: Ziyâ Taşkent
Güfte: Sâdık Atay
Makam: Rast
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Ahat Uruk

2 yorum:

  1. Harika bir sayfa, çok teşekkür ederim. Yalnız kayıtta kesilmeler oluyor. İyi çalışmalar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir blog. Emeğinize teşekkür ederim. Yalnız şarkılarda takılmalar oluyor. Umarım düzelir. İyi çalışmalar dilerim

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.