Yâre gidem yâre gidem

/
Yâre gidem yâre gidem
Yâre gidem yâre gidem

Yâre gidem yâre gidem
Yareliyim yâre gidem
Bu derdimin dermanını
Almaya ben yâre gidem

Saçlarını ben öreyim
Buna dayanmaz yüreğim
Seni vermem Azrail'e
Ben öleyim ben öleyim

Yâr elinden yâr elinden
Yareliyim yâr elinden
Dermansız bir derde düştüm
Demanı var yâr elinden

Yöre: Kırşehir
Kaynak kişi: Neşet Ertaş
Derleyen: Neşet Ertaş
Notaya Alan: Adil Çelebi
Seslendiren: Neşet Ertaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.