Yaraladı bu aşk beni Neşet Ertaş


Yaraladı bu aşk beni

Yaraladı bu aşk beni, yaraladı bu aşk beni de
Yarama bir merhem çalan olmadı
Yaralı yaralı gezdim gurbette yaralı
Yaralı yaralı gezdim şu dünyada
Şu benim derdimi bilen olmadı

Ah o gözler, ah o gözler
Görünce yüreğim sızlar
Yaktı beni kül eyledi

Soğutmuyor bağrımı buzlar
Ah ben ne edeyim dost ben ne edeyim
Yaralandım kime gideyim
Bu yarayı yârden aldım
Dermanına kime gideyim

Seslendiren: Neşet Ertaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.